ЛОГОТИП – навіщо він вам потрібен?

Найважливіше поняття в маркетингу – поняття бренду. Якщо ви не бренд – ви не існуєте. Хто ж ви тоді? Ви – звичайний товар.
Філіп Котлер, професор міжнародного маркетингу.

ЩО ТАКЕ БРЕНД?

Простою мовою – візуальна і словесна впізнаваність людини, або бізнесу.
Логотип – назва + торговий знак (ідея, стилістика, шрифт, колір)
Бренд-бук – застосовність логотипу в різних продуктах: візитки, бланки, конверти і т.д.
Деяким може здатися, що я занадто заглибилася в опис очевидних понять, але немає! Ця стаття виникла за запитом мого нового замовника, я усвідомила, що є люди, які цього не знають. Звичайно ж це не про вас;)
Мій замовник приїхав з іншого міста, в якому благополучно надає послуги більше 5 років, а тепер заходить на ринок Черкас. Перше, що я запитала – як називається ваш бізнес і чи є логотип? З цього питання починається кожна перша зустріч, пов’язана з маркетингом.
Виявилося, що немає навіть назви, і на мої доводи про необхідність і важливість я почула відповідь – ми і так відмінно себе відчуваємо. Уточню, що в іншому місті у замовника конкуренції не було.
Ось і перший підводний камінь – а що якщо завтра з’явиться ще один подібний бізнес і всю п’ятирічну славу забере собі?

Пропоную самим відповісти на це питання і ще на парочку)
– Припустимо, з’явилася конкуренція. Як можна буде зрозуміти, про кого йде мова?
– Як про вас будуть розповідати? Так там, ну знаєш, що знаходиться між магазином цим і тим …
– Ви уявляєте банк без імені? Це неможливо, тому що там все серйозно. А у вас не дуже серйозно?
– Ви можете уявити людину без імені? Хіба бізнес – не ваше творіння?
– А гроші? Хто вже вкладався в рекламу без лого, вважали, скільки грошей можна було вкласти продуктивніше? Одночасно продавати товар / послугу і створювати позитивний імідж. Найбільше вкладення грошей в світі маркетингу йде саме на імідж-рекламу!
Чому? Все просто, зараз ринок перенасичений всілякими пропозиціями і тільки … хоча, подумайте самі;)

І ще трохи корисної інформації для тих, хто в темі.
1) Коли вам розробили лого, проконтролюйте, щоб його вам віддали мінімум в 4-х форматах:
– програма Coral, файл в кривих (дизайнер зобов’язаний це знати), де буде ваш лого в кольоровому і ч / б варіанті, прописані по розкладці Оракал №641 кольору в СМYК і назва використовуваного шрифту;
– JPG на 300 точок, розмір А4 (зрозумілою мовою – формат фото). Як варіант, ви зможете застосовувати його для аватара в соцмережах і групах;
– PNG на 300 точок, розмір А4 (зрозумілою мовою – логотип без фону). Ви зможете застосовувати його для накладки лого на зображення.
– чорно-білий варіант в PNG на 300 точок, розмір А4. – якщо є специфічні завдання, проговорите їх дизайнеру, а не сподівайтеся, що він вміє читати думки;)
2) Коли платите за дизайн, обов’язково уточнюйте, чи можна буде його забрати при необхідності.
3) Створіть у себе папку з назвою «РЕКЛАМА» і зберігайте всі файли там.
4) Для тих, у кого ще немає лого. Усвідомте, логотип – ваше дітище! І наскільки відповідально ви поставитеся до опису вашого бачення дизайнера, настільки якісний результат ви отримаєте.
5) Замовляючи рекламу, ви не зобов’язані працювати тільки з одним рекламним агентством і не потрібно цього соромитися. У мене є замовники, для яких ми робимо тільки дизайн, а виготовляють виріб вони самі. А є і навпаки, приходять з готовим дизайном. І це нормально!